17 Ekim 2008

MUAYENEHANELER, HUKUK BÜROLARI, DANIŞMANLIK VE SERVİS ŞİRKETLERİ ÜNİVERSİTENİN UZANTISI YAPILACAK...

Tam gün veya yarım gün gibi hukukta bulunmayan terimlerle hukuk mücadelesi veren öğretim üyelerine ve özellikle tıpçılara sesleniyorum: Anabilim Dallarının döner sermaye işletmeleri çerçevesinde öğretim üyelerinin şahsen sahip oldukları tüm muayenehaneler, hukuk büroları, danışmanlık ve servis şirketleri ve proje odaları üniversitenin uzantıları yapılarak öğretim üyelerinin tüm zamanlarını üniversiter çalışmaya ayırması sağlanacak. Boş alış veriş merkezleri ve ofis binaları Tıp fakültelerinin ve diğer fakültelerin öğretim üyelerinin toplu büroları ve klinikleri haline getirilecek... Üniversite halka, tüketiciye ve sektörlere açılacak. Tüm bu çalışmalar Anabilim Dallarının kuracakları döner sermaye işletmeleri çerçevesinde yapılacak. Akademik çalışmanın yeri ve zamanı yok !